Co napędza McCormick X6.4?
Sercem maszyny jest FPT NEF 45. 4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 4,5 l. generuje w zależności od modelu od 135 do 155 KM. W trosce o naszą planetę układ oczyszczania spalin HI-eSCR2 spełnia normę Stage V.
Autorska skrzynia biegów
Wartością dodaną tego modelu jest przekładnia P6-Drive, w całości opracowana przez Argo Tractors. Przekładnia P6-Drive z 6 półbiegami Power Shift i 4 zakresami oferuje 24 + 24 przełożenia (40 + 40, jeśli jest aktywny bieg pełzający). Skrzynią biegów można sterować ręcznie za pomocą przycisków na joysticku lub za pomocą systemu APS.
Układ hydrauliczny
W zamkniętym układzie hydraulicznym typu CCLS zastosowano pompę o wydajności 114 l/min., która może zasilać do 7 zaworów hydraulicznych.
Zobacz także: Jeden przejazd roboczy – wydajność i efektywność w produkcji roślinnej
Kabina w McCormick X6.4
X6.4 posiada amortyzowaną, 4-słupkową kabinę, której wykończenie ma nawiązywać do standardów samochodowych. Nisko profilowy dach kabiny umożliwia łatwy dostęp do stodół i szop o niskich sufitach, a przezroczysty szyberdach zapewnia dodatkową widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym.
Oprócz joysticka SmartPilot Plus wielofunkcyjny podłokietnik posiada również przycisk MyHMF (zarządzanie na uwrociach), za pomocą którego można łatwo zapisać i uruchomić sekwencję roboczą na uwrociach.
W modeluX6.4 rozstaw osi wynosi 256 cm, a DMC 9500 kg. Maksymalny rozmiar opon, jaki można założyć do McCormicka to 520/60R28 (przód) i 650/60R38 (tył)
Opr. bd