W podstawowych modelach ładowarek producent zdecydował się na zwiększenie ładowności, dzięki czemu można zwiększyć wydajność pracy jednorazowo transportując więcej towaru. Maksymalna ładowność dwóch modeli o wysokości podnoszenia do 6 m została zwiększona o 100 kg. W modelu Farmlift 633 wynosi ona teraz 3300 kg, a modelu Farmlift 636 - 3600 kg. Maksymalna ładowność modelu Farmlift 737 o wysokości podnoszenia do 7 m wzrosła o 200 kg i aktualnie wynosi 3700 kg. Ładowność modelu Farmlift 742 o wysięgu 7 m i ładowności 4200 kg oraz modelu Farmlift 935 o wysięgu 9,1 m i ładowności 3500 kg pozostaje bez zmian.
Natomiast cała rodzina maszyn skorzysta z szeregu ulepszeń, wśród których na szczególną uwagę zasługują nowe przekładnie napędowe zaprojektowane z myślą o użytkownikach i ich indywidualnych wymogach.
Nowe przekładnie
Celem wprowadzenia nowych przekładni napędowych jest przyspieszenie tempa pracy i skrócenie czasu przejazdu, np. na pole. W modelach Farmlift 633, 737 i 935 jako wyposażenie standardowe stosuje się przekładnię z czterema biegami do jazdy do przodu i trzema wstecznymi oraz manualną przekładnię nawrotną. Na życzenie można wyposażyć model w półautomatyczna przekładnia z sześcioma biegami do jazdy do przodu i trzema wstecznymi. W tej wersji jest możliwość automatycznego przełączania między czwartym a szóstym biegiem. Obie przekładnie napędowe pozwalają na rozwinięcie maksymalnej prędkości jazdy równej 34 km/h.

Z kolei standardowym wyposażeniem modeli Farmlift 636 i 742 jest przekładnia z sześcioma biegami do jazdy do przodu i trzema wstecznym, która zapewnia automatyczną zmianę wszystkich biegów do jazdy do przodu, a ponadto umożliwia półautomatyczne przełączanie od biegu czwartego aż do szóstego, co zapewnia płynniejszą jazdę pod drodze. Jak podaje producent maksymalna prędkość jazdy tych modeli wynosi 40 km/h. Przekładnię wyróżnia też funkcja pamięci ustawienia przekładni nawrotnej. Dzięki temu przy zmianie kierunku jazdy przekładnia wybiera ostatnio używany bieg do jazdy do przodu i wsteczny, co przekłada się na płynną zmianę biegów.
Warto podkreślić, że obie przekładnie napędowe mają nowy elektroniczny układ modulacji, pozwalający zwiększyć płynność zmiany biegów i kierunku jazdy, a tym samym zwiększyć komfort jazdy. Inżynierowie koncernu udoskonalili również przełożenia przekładni, aby zwiększyć osiągi w sytuacjach wymagających wysokiej trakcji takich jak jazda po pochyłościach, wjeżdżanie na pryzmy kiszonki lub prace załadunkowe. Do udoskonaleń układu napędowego możemy także zaliczyć nowe opony do zastosowań przemysłowych Michelin BibLoad w rozmiarze 460/70 R24, które są oferowane do wszystkich modeli.
Te zmiany odczują użytkownicy. Case IH we wszystkich modelach wprowadził automatyczny system wyrównywania kół eliminuje konieczność sprawdzania przed zmianą trybu kierowania, czy tylne i przednie koła są właściwie ustawione. Ułatwiono również podłączanie narzędzi hydraulicznych dzięki zastosowaniu nowego pomocniczego przełącznika redukcji ciśnienia (APR), umieszczonego na wsporniku przednich reflektorów, który umożliwia zdalne załączanie zaworu hydrauliki zewnętrznej.To przydatne rozwiązanie.
Dodatkowo we wszystkich modelach znajdziemy dwa automatyczne zintegrowane układy smarowania. Pierwszy układ ma elektronicznie sterowaną pompę i jest odpowiedzialny za smarowanie podwozia, osi, punktów obrotu wysięgnika i siłowników, natomiast drugi obejmuje hydrauliczną pompę smarowniczą, która znajduje się w głowicy wysięgnika i smaruje wszystkie punkty posuwu wysięgnika. Druga pompa jest sterowana w zależności od ruchów wysięgnika.
Komfort w kabinie zwiększa również oferowany we wszystkich modelach fotel z podgrzewaniem i amortyzacją pneumatyczną. Z kolei pochylana i wysuwana kolumna kierownicy jest standardowym wyposażeniem modeli Farmlift 636 i742,a opcjonalnym dla modeli Farmlift 633, 737 i 935.