
Na tej podstawie siedzący za biurkiem specjalista może sprawnie udzielić wskazówek – bez konieczności przyjeżdżania na pole. Atutem okularów VR jest możliwość sterowania wyświetlaczem i kamerą za pomocą komend głosowych.
Aby skomunikować się z serwisem Amazone, oprócz użycia okularów VR można skorzystać z urządzeń z systemem Android lub iOS, takich jak tablet czy smartfon. Za pomocą systemu SmartService 4.0 można prowadzić szkolenia. W tym celu po założeniu specjalnych okularów kursant widzi maszynę w formacie 3D. Odwzorowany w wirtualnej rzeczywistości model może służyć jako baza w nauczaniu specjalistów sprzedaży, a nawet mechaników.
Platforma serwisowa umożliwia dwustronną wymianę danych (zdjęcia, filmy, nagrania dźwiękowe, pliki tekstowe). W efekcie serwis może przesłać, np. zdjęcie z zaznaczeniem odpowiedniego przewodu.
Fot. firmowe