
Sam demontaż kabiny nie jest skomplikowany. Podczas pracy największym wyzwaniem były nieruszane od niemal 40 lat zapieczone i zardzewiałe śruby mocujące różne blachy i osłony, co utrudniało wydajną pracę.
Po demontażu kabiny udało mi się zweryfikować różnego rodzaju wycieki. Na szczęście są to drobne nieszczelności z układu hydrauliki zewnętrznej. Odkręciłem także podnośnik hydrauliczny. Niestety, podzespół ten jest w opłakanym stanie technicznym i z pewnością wymaga troski specjalistów, dlatego już teraz wysyłamy go do zakładu zajmującego się regeneracją.
Zdemontowaną zajmą się specjaliści z firmy Naglak. Cała konstrukcja będzie odnowiona, wygłuszona i zmodernizowana. Wcześniej, kiedy ciągnik był na chodzie zmierzyliśmy poziom hałasu w kabinie. Po odnowie zaprezentujemy rezultaty pracy ekspertów z firmy Naglak. Zobaczycie, że nawet w poczciwym Ursusie może być cicho i komfortowo.
Wraz z kabiną firma Naglak zajmie się lakierowaniem blacharki naszego ciągnika. Dlatego nie zapomnijcie oddać swój głos w naszej ankiecie odnośnie koloru na jaki pomalujemy Ursusa 1204 de luxe. Zagłosuj TUTAJ!
Jeśli chcecie być na bieżąco z postępami z naszych prac obejrzyjcie koniecznie w całości poniższy film!