StoryEditor

Wieprzowina w mediach: Jak branża walczy o dobry wizerunek?

Czy wizerunek wieprzowiny w Polsce jest zagrożony? Odkryj, jak branża walczy z fake newsami i co każdy z nas może zrobić, by wspierać pozytywne reakcje w mediach.
03.07.2024., 14:48h
Z tego artykułu dowiesz się:
  • Jakie media kształtują wizerunek wieprzowiny w Polsce? Badanie trendów
  • Kontekst interakcji o wieprzowinie
  • Jak dezinformacja wpływa na decyzje zakupowe?
  • Zjednoczenie branży wieprzowiny – klucz do skutecznej komunikacji
  • #StopDezinformacjiŻywnościowej – skuteczna walka z fake newsami
  • Przebić bańkę dezinformacji: Jak dotrzeć do nowych grup odbiorców?
  • Polacy a wieprzowina: Jak influencerzy zmieniają postrzeganie branży?
  • Nauka bronią: Prawdziwe fakty kontra mity o szkodliwości mięsa
  • Zaniedbana komunikacja branży z konsumentem
  • Tabu wokół uboju: Jak przemówić do wrażliwego społeczeństwa?
  • Nie bądźmy bierni! Narzędzia prawne w obronie branży mięsnej

Jakie media kształtują wizerunek wieprzowiny w Polsce? Badanie trendów

By zrozumieć, gdzie i jak powinniśmy działać, należy wiedzieć, w jakiej przestrzeni mówi się o wizerunku naszej branży. A skąd Polacy czerpią wiedzę o świecie? Okazuje się, że w ponad 60% z portali internetowych, ok. 40% z telewizyjnych programów informacyjnych i prawie 40% z mediów społecznościowych. Te ostatnie są potężną siłą, dlatego zostały dogłębnie przeanalizowane pod kątem treści o mięsie wieprzowym.

Zobacz też: Sławomir Paturaj, DanBred: Wasz biznes, nasze DNA, czyli jakie lochy doceniają hodowcy?

- Zbadaliśmy, które z nich generują największe zainteresowanie i interakcje. Okazuje się, że nie zawsze mowa o wieprzowinie i świniach wywołuje określone reakcje. Np. na TikToku niewielka liczba wzmianek na temat ten temat generowała najwięcej interakcji. Najmniej jest ich na portalach, a pośrodku stawki są Facebook, YouTube i platforma X – mówił Łukasz Dominiak (Smithfield Polska) i przekonywał, że zależy nam na pozytywnych reakcj...

Pozostało 92% tekstu
Ten artykuł jest dostępny w Strefie Premium.
Czytaj i oglądaj bez ograniczeń! Zyskaj dostęp do Strefy Premium już za 19,90 zł za pierwszy miesiąc. Dla prenumeratorów dostęp gratis po zalogowaniu
Prenumeratorzy top agrar Polska mogą korzystać ze Strefy Premium za darmo! Kliknij, by dowiedzieć się, jak się zarejestrować.
Anna Kurek
Autor Artykułu:Anna Kurek

redaktor „top agrar Polska”, zootechnik, specjalistka w zakresie hodowli trzody chlewnej.

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
30. październik 2024 11:18