Jakie media kształtują wizerunek wieprzowiny w Polsce? Badanie trendów
By zrozumieć, gdzie i jak powinniśmy działać, należy wiedzieć, w jakiej przestrzeni mówi się o wizerunku naszej branży. A skąd Polacy czerpią wiedzę o świecie? Okazuje się, że w ponad 60% z portali internetowych, ok. 40% z telewizyjnych programów informacyjnych i prawie 40% z mediów społecznościowych. Te ostatnie są potężną siłą, dlatego zostały dogłębnie przeanalizowane pod kątem treści o mięsie wieprzowym.
Zobacz też: Sławomir Paturaj, DanBred: Wasz biznes, nasze DNA, czyli jakie lochy doceniają hodowcy?
- Zbadaliśmy, które z nich generują największe zainteresowanie i interakcje. Okazuje się, że nie zawsze mowa o wieprzowinie i świniach wywołuje określone reakcje. Np. na TikToku niewielka liczba wzmianek na temat ten temat generowała najwięcej interakcji. Najmniej jest ich na portalach, a pośrodku stawki są Facebook, YouTube i platforma X – mówił Łukasz Dominiak (Smithfield Polska) i przekonywał, że zależy nam na pozytywnych reakcj...