StoryEditor

Agata Króliczak: social media w rolnictwie to wyznacznik dzisiejszych czasów!

Zwłaszcza na drodze do sukcesu w prowadzeniu własnego biznesu. Zdaniem Agaty Króliczak, rolniczki, producentki serów „SER-ce Jadzi”, media społecznościowe są niesamowicie nośną platformą, nie tylko handlową.

08.12.2024., 11:00h

– Pomysł żeby produkować sery powstał de facto z potrzeby chwili. Pomogła mi pandemia. Aczkolwiek w naszym gospodarstwie twaróg warzono już od pokoleń, najpierw zaczęła babcia, później kontynuowała moja mama. Ale nadszedł ten czas, że i ja dojrzałam do myśli o własnym, rodzinnym biznesie – mówiła podczas IX Forum Rolników i Agrobiznesu w Poznaniu 26 listopada Agata Króliczak, rolniczka, producentka serów „SER-ce Jadzi”.

I choć początki nie były łatwe, często metodą prób i błędów dochodziła do zadowalającego ją smaku i konsystencji sera, dziś jej produkty znalazły się na Kulinarnym Szlaku Smaków Powiatu Poznańskiego. Niedawno otworzyła także sklepik przy gospodarstwie w rodzinnym Dobieżynie.

Agata Króliczak nie ukrywa, że ogromną robotę na drodze do jej sukcesu odegrały social media. Jaką dokładnie kierunek działania przyjęła rolniczka?

Zobacz wywiad!

Dominika Mulak
Autor Artykułu:Dominika Mulak Dziennikarka portalu topagrar.pl
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
18. styczeń 2025 12:51