W ciągu ostatnich 10 lat ranga imprezy znacznie wzrosła. Co roku w bierze w niej udział około 200 wystawców – producentów i dystrybutorów najbardziej rozpoznawanych marek rolniczych.
– Sukces Targów to wynik ciężkiej pracy całego zespołu oraz rezultat współpracy z firmami, które co roku znajdują się w gronie wystawców – mówi Łukasz Rachubiński, dyrektor projektu ze strony Międzynarodowych Targów Poznańskich. – Wiedza i doświadczenie naszych parterów umożliwia nam odczytywanie coraz to nowych oczekiwań środowiska rolniczego, na które staramy się jak najlepiej odpowiadać – dodaje.
Targi Agro-Park do 2014 roku odbywały się jesienią. W 2015 roku termin został przeniesiony na wiosnę.
– Zmiana ta okazała się strzałem w dziesiątkę, spotykając się z aprobatą zarówno ze strony wystawców, którzy docenili możliwość prezentacji sprzętu tuż przed rozpoczęciem sezonu plac polowych, jak i zwiedzających – zapewnia Mirosław Wituch, dyrektor projektu ze strony Targów Lublin.
– Firmy zainteresowane podtrzymaniem znakomitych relacji z obecnymi partnerami biznesowymi bądź nawiązaniem nowych kontaktów, powinny wziąć udziału w najważniejszym spotkaniu branży rolnej w Polsce Południowo-Wschodniej – zapewnia Łukasz Rachubiński.
Zdaniem organizatorów imprezy, niemałe znaczenie ma również edukacyjny charakter tegowydarzenia, który pozwala poszerzyć horyzonty, dzięki udziałowi w fachowych konferencjach czy warsztatach prowadzonych przez znane w kraju autorytety.
– Z dnia na dzień rośnie liczba wystawców. Przedsiębiorców, którzy nie podjęli jeszcze decyzji o prezentacji swojej oferty, zachęcamy do wysłania zgłoszenia. Termin mija 12 grudnia. Rezerwacja powierzchni do tego czasu gwarantuje otrzymanie promocyjnej oferty – pointuje Łukasz Rachubiński.
oprac. bcz
Fot. Agro-Park