StoryEditor

Wiśniowski inwestuje w okna

Marka Wiśniowski wprowadziła na rynek okna PVC – Primo 82 oraz Primo 70. To kolejny krok w budowaniu pełnej oferty dla domów.
11.12.2019., 13:12h
Jak zaznacza producent, celem jest umożliwienie klientom zakupu całej stolarki otworowej i ogrodzenia u jednego producenta.

Primo 82 i Primo 70 to okna oparte na profilach PVC w klasie A, o głębokości zabudowy odpowiednio 82 i 70 mm. Wyposażone zostały w jedno– i dwukomorowe pakiety szybowe o podwyższonych parametrach termoizolacyjnych. Okna dostępne są również w wersji z nakładką aluminiową, z niskim progiem oraz antywłamaniowej lub w wersji jako drzwi tarasowe: uchylno-przesuwne PSK i podnoszono-przesuwne HS.

Okna mają bogate wyposażenie standardowe, m.in. okucia z blokadą błędnego położenia klamki i podnośnikiem skrzydła, aluminiowe klamki, zaczep antywyważeniowy. Do wyboru jest aż 16 kolorów. Dodatkowo Primo 82 i Primo 70 zostały objęte 7-letnią gwarancją.

Jan Beba
Donata Kosicka
Autor Artykułu:Donata Kosicka
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
Jan Beba
Autor Artykułu:Jan Beba
redaktor „top agrar Polska”, specjalista w zakresie techniki rolniczej.
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
04. listopad 2024 15:36