![Duże opryskiwacze z Danii pod lupą polskich rolników](https://static.topagrar.pl/images/2024/06/19/o_540429_1280.webp)
Podwozie łączy się z nadwoziem maszyny w sześciu miejscach, z czego cztery stanowią amortyzatory. Głównym punktem zawieszenia jest oś sprzęgająca lewą i prawą stronę zawieszenia. Agrifac Condor został zaprojektowany tak, aby podczas pracy wszystkie koła były równomiernie obciążone, niezależnie od ilości wody w zbiorniku.
Ważną zaletą testowanego sprzętu jest system automatycznie poziomujący nadwozie podczas pokonywania nierówności z 70-centymetrowym zakresem pracy każdego koła. Stabilna jazda opryskiwacza zdecydowanie ułatwia poziomowanie belki. Sprawdziliśmy też działanie układu zmiany rozstawu kół.
Więcej na temat testowanego opryskiwacza przeczytać można w najnowszym wydaniu magazynu top technika Premium.
![](https://topagrar.pl/media/uploads/top_technika_4:17.jpg)