Oceniany przez naszą redakcję ciągnik, to bazowa wersja, więc trudno było oczekiwać fajerwerków. Pod maską zielonego traktora pracuje 4-cylindrowy, doładowany silnik PowerTech E z chłodnicą powietrza dolotowego i systemem CR, którego pojemność wynosi 4,5 l. W układzie oczyszczania spalin znajdziemy filtr DPF.
Nasze pomiary na hamowni wykazały, że silnik pracujący z nominalną prędkością obrotową na WOM przekazywał moc 53,8 kW (73,2 KM).
Jednostka napędowa współpracowała z prostą, synchronizowaną mechaniczną przekładnią oferującą po 16 przełożeń w obu kierunkach. Ciągnik nie miał żadnego przełożenia zmienianego pod obciążeniem, choć taka przekładnia oferowana jest w opcji. Do zmiany kierunku jazdy służył elektrohydrauliczny rewers.
Kabina mimo sześciu słupków zapewnia dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Wnętrze jest wykonane z dobrych jakościowo materiałów, a kolorystyka miła dla oka.
Więcej szczegółowych informacji, takich jak wyniki spalania czy wady i zalety zielonego ciągnika znajdziecie Państwo w lutowym wydaniu top agrar Polska na stronie 150.
Wyniki testów innych ciągników o mocy 80-95 KM:
Claas Atos 340
Case IH Farmall 85 C