Ciągnik wyposażony jest w 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem i intercoolerem. Jednostka napędowa ocenianego traktora spełnia normy emisji spalin IIIB dzięki wykorzystaniu filtra cząstek stałych (DPF).
Silnik współpracował z dość prostą przekładnią oferującą 24 przełożenia w obu kierunkach. Traktorzysta ma możliwość zmiany jednego przełożenia pod obciążeniem, a na główni dźwigni zmiany biegów jest dodatkowy przycisk do obsługi sprzęgła. Podobała nam się obsługa WOM z 3 prędkościami końcówki. Układ hydrauliczny zasilany jest pompą o wydatku ponad 63 l/min. Case IH Farmall oferuje wygodną, cichą i klimatyzowaną kabinę wykonaną z dobrych jakościowo materiałów.
Oczywiście podczas naszego testu ciągnik był poddany różnym próbom. Prócz prac polowych z wykorzystaniem 3-skibowego obracalnego pługa i agregatu uprawowego o szerokości roboczej 3,6 m sprawdziliśmy bordowy traktor na hamowni.
Wykresy mocy i momentu oraz zużycia paliwa Case IH Farmall 85 C
O mocnych i słabych stronach oraz o tym, jak Case IH Farmal 85 C wypadł pod względem spalania i czy rzeczywiście silnik rozwijał deklarowaną przez producenta moc przeczytacie Państwo w styczniowym numerze top agrar Polska od strony 120.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Test ciągników: Oceniamy Claasa Atosa 340