Seria 5R wyróżnia się kompaktowymi wymiarami. Niewielki rozstaw osi (2250 mm) w połączeniu z dużym kątem skrętu kół pozwala zawracać na okręgu o promieniu zaledwie 3,75 m. To bardzo dobry wynik. Dostarczony do naszego testu traktor miał fabryczny ładowacz 543R. Ale o nim nieco później.
Mocne cztery cylindry
Pod maską ciągnika pracował 4-cylindrowy, 16-zaworowy silnik PowerTech PWX o pojemności 4,5 l, który ma turbosprężarkę, intercooler i układ wtryskowy common rail. Aby spełnić normę emisji spalin Stage IIIb zastosowano układ recyrkulacji spalin (EGR), katalizator utleniający (DOC) oraz filtr cząstek stałych (DPF).Producent informuje, że silnik testowanego ciągnika osiąga moc nominalną 91,9 kW/125 KM przy 2200 obr./min, a moc dostępna na WOM, wynosi 83,5 kW/113,5 KM przy 2200 obr./min. Nasze pomiary na hamowni wykazały, że moc na WOM wyn...