StoryEditor

Przyszła „Pora na pomidora”

Przed nami kolejna, czwarta już, edycja kampanii społecznej „Pora na pomidora“.
22.04.2014., 08:04h

By zapobiegać i leczyć otyłość u dzieci i młodzieży tegoroczna kampania „Pora na pomidora” skierowana jest przede wszystkim do opiekunów dzieci.
– Warzywa i owoce odgrywają kluczową rolę w rozwoju dzieci, dlatego nie możemy zapominać o tych produktach podczas przyrządzania ich codziennych posiłków. Jeżeli chcemy, by nasze dziecko rozwijało się prawidłowo, warto zatroszczyć się o jego właściwą dietę i nauczyć je jedzenia bez pośpiechu – mówi Alicja Kalińska, dyrektor Centrów Dietetycznych SetPoint, ekspert kampanii „Pora na pomidora…”

Podczas trwania tegorocznej edycji kampanii zaplanowano m.in.:

  • szkolenia dla kadry szkolnej, które poprowadzi dietetyk – specjalista ds. żywienia,
  • warzywno-owocowe warsztaty dla dzieci organizowane we współpracy z wybranymi szkołami i przedszkolami w kilku miastach w Polsce,
  • udział w pikniku Poznaj Dobrą Żywność oraz  akcjach happeningowych w wybranych imprezach plenerowych,
  • konkursy dla rodziców i dzieci na wybranych portalach internetowych.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.poranapomidora.pl.

Top Agrar
Autor Artykułu:Top Agrar
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
05. listopad 2024 17:20