
Według producenta, takie rozwiązanie ma zapewniać homogenność mieszanki, niezależnie od tego, czy zbiornik jest wypełniony w 100 czy zaledwie w 10–15%. Wśród innych zalet maszyny warto wymienić zlokalizowany w ramieniu system tnący, który dzięki hydraulicznemu silnikowi osiąga obroty rzędu ok. 3,2–3,5 tys./min.
Po cięciu komponenty trafiają do zbiornika, gdzie są mieszane za pomocą systemu ślimaków umiejscowionych na ścianach bocznych oraz dodatkowo w jego osi środkowej. Prezentowany wóz wyposażony był w magnesy, ale opcjonalnie w maszynie może też się znaleźć m.in. precyzyjny system dawkowania cieczy czy analizy wartości pokarmowej i homogenności mieszanki w czasie rzeczywistym.
Historia włoskiej firmy Bravo, która jest producentem wozu, zaczęła się od starego mieszalnika do pasz. Francesco Bravo zastał go w kupionym przez siebie w 1970 r. gospodarstwie. Od tamtego czasu pierwotna konstrukcja była stale udoskonalana. Przełomem i zaczątkiem współczesnych maszyn był 2007 r., w którym dopracowano wspominany system tnący.
Firma zatrudnia łącznie 25 pracowników i produkuje w ciągu roku ponad 40 nowych maszyn. Znaczna większość (80%) trafia na rynek włoski, pozostałe są eksportowane do Portugalii, Hiszpanii, Francji i Grecji. Dystrybutorem maszyn w Polsce jest firma Atorim.