StoryEditor

Dzieci piją mleko!

Już niemal co ósmy uczeń szkoły podstawowej w wieku 8-13 lat dołączył do akcji "Mam kota na punkcie mleka".
27.05.2015., 11:05h

To już trzeci rok kampanii "Mam kota na punkcie mleka", a do tej pory skorzystało z niej 263 tys. dzieci w całym kraju. formuła podejmowanych podczas kampanii działań, które łączą nauke i zabawę jest niewątpliwym kluczem do sukcesu całego przedsięwzięcia. 

– Staramy się, aby każde z działań proponowanych w ramach kampanii maksymalnie angażowało młodych odbiorców. Zadbaliśmy, by zarówno materiały edukacyjne, gry, konkursy, jak
i Mleczne Lekcje, z którymi odwiedzamy szkoły w całej Polsce, zostały przygotowane w atrakcyjny  sposób, zaś wiedza na temat wartości odżywczych mleka i jego przetworów była podana w ciekawej i łatwej do zapamiętania formie –
mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.
oprac. ec na podst. "Mam kota na punkcie mleka"

 

Ewelina Cisłak
Autor Artykułu:Ewelina Cisłak

redaktor „top agrar Polska”, specjalistka w zakresie tematyki domu i rodziny.

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
21. listopad 2024 13:10