StoryEditor

W pomidorowym sosie

"Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców" ma przekonać rodziców i dzieci do kolorowych i zdrowych potraw na swoich talerzach.
13.05.2015., 14:05h

Piata z kolei educja kampanii pora na pomidora to chęć uświadomienia młodszym, ale i dorosłym konsumentom, że warto urozmaicac swoją dietę w warzywa i owoce. 
Z a każda kolejna kacją stoją badania Światowej Organizacji Zdrowia, które mówią co prawda o wzrastającym spożyciu warzyw i owoców, ale nadal zbyt małym. Według WHO dziennie powinniśmy zjadać 400 g warzyw i owoców podzielonych na 5 porcji. Stąd wniosek, że do każdego pisiłku powinniśmy włączać porcję warzyw i owoców.

Dla porównania - w Polsce dziennie zjadamy nie więcej niż 250 g warzyw i owoców, a statystyczny europejczyk aż 600 g!

Tegoroczna kampania skierowana jest do szkół i przedszkoli, ponieważ tam dzieci spędzają sporą ilość swojego czasu i tam spożywają drugie śniadanie czy obiad. "Pora na pomidora" pojawi się też na pikniku "Poznaj dobrą żywność" w Warszawie oraz na wielu imprezach plenerowych. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.poranapomidora.pl.

oprac ec na podst. www.poranapomidora.pl
fot. zespół kampanii Pora na pomidora

Ewelina Cisłak
Autor Artykułu:Ewelina Cisłak

redaktor „top agrar Polska”, specjalistka w zakresie tematyki domu i rodziny.

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
03. grudzień 2024 18:17