Wyniki sprzedażowe, sprawny serwis maszyn, czy dostępność części zamiennych, te czynniki świadczą o jakości pracy autoryzowanego serwisu dealerskiego. Firma Claas co roku organizuje ankietę wśród użytkowników maszyn swej produkcji, w której wyłaniani są najlepsi dealerzy. Rolnicy i przedsiębiorcy mogą wypowiedzieć się na temat poziomu jakości obsługi, a w podsumowaniu wyłaniani są najlepsi dealerzy.
CLAAS Dealer Roku 2023
W najnowszej edycji Badania Satysfakcji Klienta CLAAS w 2022 r. zwycięzcami zostały firmy:
- I miejsce: Agro-Land Marek Różniak ze Śmielina k. Bydgoszczy (woj. kujawsko-pomorskie)
- celująca ocena za proces obsługi sprzedażowej – przedstawiciele handlowi posiadali dużą i praktyczną wiedzę produktową;
- doradztwo przy dopasowaniu i konfiguracji maszyn do potrzeb klientów było wzorowe;
- pełna obsługa w dziale części zamiennych, świetne poradnictwo w doborze właściwych części na najwyższym, profesjonalnym poziomie.
- II miejsce: Świerkot Sp. z o.o. ze Studzionki k. Pszczyny (woj. śląskie)
- wysoka ocena za obsługę sprzedażową – tu doceniono uważne wysłuchanie potrzeb klienta i precyzyjne dopasowanie konfiguracji maszyny;
- bardzo dobry poziom pomocy przy doborze części zamiennych – pochwała za wysoką wiedzę produktową pracowników i dostępność punktów sprzedaży części. - III miejsce: Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Kalchem Sp. z o.o. Wielki Głęboczek (woj. kujawsko-pomorskie)
- wysoka ocena klientów za obsługę sprzedażową – szczególnie za szybką reakcję na zapytania klienta, przejrzystą ofertę i profesjonalnie skonfigurowane maszyny;
- świetnia obsługa w dziale części zamiennych, w tym uważna identyfikacja potrzeb klienta.
Zobacz także: 20 lat ciągników Claas z Le Mans
LIDER KATEGORII w cenie
Poprzedni rok to przede wszystkim spore wahania w zakresie cen produktów rolnych, poziomu kosztów i niepewności rynkowej. W takich czasach liczy się wiarygodność pomiędzy partnerami biznesowymi, premiowanie długoletniej współpracy. Dlatego tez Claas, postanowił wyróżnić również dealerów Claas laurem „Lider Kategorii” dla tych, którzy w badaniu zadowolenia Klientów CLAAS uzyskali najwyższe noty i uznanie użytkowników maszyn w obrębie świadczonych usług.
- Lider w Kategorii SERWIS - Świerkot Tech Agro Sp. z o.o. Szczególnie doceniony za zaangażowanie techników serwisowych w wykonywane naprawy oraz wyposażenie techniczne aut serwisowych.
- Lider w Kategorii CZĘŚCI ZAMIENNE - Świerkot Sp. z o.o. Klienci najwyżej cenili wysoką wiedzę produktową pracowników, wsparcie klienta w identyfikacji jego potrzeb, w tym w dodatkowym doposażeniu maszyny.
- Lider w Kategorii SPRZEDAŻ - Agro-Land Marek Różniak. W tej kategorii Dealers wyróżnił się wzorową wiedzą produktową połączoną z profesjonalnym podejściem do konfiguracji maszyny i uważne wsłuchanie się w potrzeby klientów.
- Lider w Kategorii SPRZEDAŻ CIĄGNIKÓW - Ulenberg Sp. z o.o. Za najwyższe udziały rynkowe w segmencie ciągników od 100 KM. Świadczy to o wysokim zaufaniu, jakim Dealer jest obdarzany przez Klientów inwestujących w nowe ciągniki.
Przypomnijmy, że statuetki ‘LIDERA KATEGORII’ ubiegłorocznej, pierwszej edycji tego wyróżnienia otrzymali: Świerkot sp. z o.o. – w dwóch kategoriach SERWIS i CZĘŚCI ZAMIENNE oraz PHZ Kalchem sp. z o.o. – kategoria SPRZEDAŻ.
opr. Bernat Patrycja
na podst. inf. pras Claas.
Fot: Claas
opr. Bernat Patrycja
na podst. inf. pras Claas.
Fot: Claas